Crearea layoutu-lui in PhotoShop

1. Crearea layoutu-lui in PhotoShop

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

2 Responses to Crearea layoutu-lui in PhotoShop

  1. cata spune:

    Bv prea tare.Ar trebui sa faci un tutorial complet despre creearea unui site web:D cum te descurci in cpp?

  2. Ionut spune:

    Este si continuarea tutorialului, intr-adevar nu e pana la final la creearea unui website, am facut si tut. nr. 3 dar tot l-am lungit si nu a de unde sa tai, e prea mare si lung….
    „cum te descurci in cpp?” – CPP insemnand?
    Daca este un program de editare foto, nu il cunosc, ma descurc doar in PhotoShop, acum 4 ani daca nu ma insel ma jucam cu Corel Draw dar nu pot sa zic ca il stapaneam, pe corel nu am pus mana de atunci, deci nu stiu mai nimic acum despre el si in el, GIMP mi se pare foarte neprietenos, parerea mea, pur si simplu ‘e urat’ din punctul meu de vedere, dar CPP chiar nu stiu despre el.

Lasă un răspuns

