3D Text Effect PhotoShop

Azi seara am ‘revenit’ putin la PhotoShop si am incercat un text effect 3D in el:), mi-a iesit ceva destul de nasol, dupa parerea mea… insa am decis ca merita sa il urc pe blog macar sa ma mai uit la el in viitor si sa mai modific din eorori, poate il voi reface peste ceva timp, ce e drept ca nu am lucrat mult la el, maxim 5-6 minute:)

Poate unora dintre voi le v-a placea:S, este facut efectul de 3D in AI si pe urma inportat in PS pentru restul efectelor:), daca vor fi doritori voi face si un scurt tutorial cum sa faci un astfel de effect:), este destul de simplu:), fundalul este total nereusit =))!

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

Lasă un răspuns

