Nikon CoolPix P100 -eMAG.ro

A ridicat un prieten din bucuresti direct de la showroom Nikon CoolPix P100, urmand sa il primesc si eu peste 1saptamana:), deci pentru eMAG.ro nota 10, insa pentru 2 dintre cei de la relatii cu publicul, Bogdan si o tipa, nu i-am retinut numele nota 1 !, nici unu nici cealata nu au putut sa imi spuda direct daca poate sa ridice altcineva coletul din showroom, a trebuit sa astept circa 8 minute dupa tipa sa intrebe, ea initial spunadu-mi ca nu se poate asa ceva, am ‘mustrat-o putin’ caci apelul era inregistrat si nu vroiam sa injur, pana la urma dupa ce trec cele 8 minute vine si imi spune, „Sigur ca se poate”, de parca ea de la inceput sustinea sus si tare acest lucru, curva draq, imi cere CNP-u persoanei care v-a ridica coletul, serie si numar buletin, numele, adresa unde locuieste, nu era normala, i-am lasat doar numele, urmand sa resun eu mai spre seara. Dupa ce fac rost de toate datele alea (tot buletinul, mi l-a cerut imediat=)) ),  sun la ei si o alta tipa, mult mai informata imi spune respectuas ca nu mai trebuia nici o alta data din buletin, era de ajuns numele si ca defapt aparatul il poate ridica oricand, nu numa joi cum imi spunea fata dinainte, asa ca tipul a mers rapid chiar ieri l-a ridicat, a spus ca totul este in ordine si acum testeaza si el aparatul, am sa revin cu niste poze facute de el !

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

Lasă un răspuns

