Parkour prin Satu Mare

Salut, azi sambata, 9.10.2010 am fost cu un prieten sa facem un pic de parkour prin satu mare si tot odata un pic de miscare, totusi dupa 2 ani de zile, aproape 2jumatate nu am uitat marea parte a miscarilor de parkour si free run.

Spre exemplu: Kong/Cash/Dass/Reverse/Turn walt 180/wall spin/front flip si mai spre seara am incercat eu bakflipul de pe loc insa am picat in genunchi:), eram si obosit dar l-am incercat totusi de 2-3 ori fara nici un rezultat mai bun:)/sideflip si multe alte combinatii intre parkour si free run.

Am reusit sa filmam si unele miscari, probabil ca maine mai facem o iesire de 2-3 ore, iar spre seara sau daca nu pe saptamana viitoare voi face un mic filmulet numai bun de urcat pe youtube.com sau vimeo.com.

Parkour Satu Mare.

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

Lasă un răspuns

