Antrenamente sac

‘Seara’, bine v-a regasit pe blog, dupa cum vedeti in ultima perioada de vreme nu tare am avut timp sa mai scriu cate ceva pe blog asa ca in seara asta am decis sa mai scriu si pe aici cate ceva, in primul rand ca am inceput antrenamentele din nou la sac, mi-am cumparat si manusi de box, se vede diferenta cand lovesti sacul de la bandaje sau pumnul gol la manusi de box, mai in spre vara imi voi lua si manusi de MMA, sportul meu preferat:D si probabil voi vinde acest sac de box (40 cm diametrul si 1.40m inaltime, este mic pentru loviturile joase de picior, intra in el decat kik-urile mediane si high kik-urile.
Un regim alimentar nu am, manand orice imi pica in mana:D (bineinteles ce imi si place) si la orice ora, am undeva la 71-72 kg nici nu stiu ce vreau sa fac sa mai pun pe mine sau sa ajung la 70kg, oricum nu e o problema sa dau jos ci e o problema sa pun sus:|.
Poze inca nu am cu ce sa va fac la manusi, probabil in 2 saptamani de reusesc sa fac rost de aparat au sa vina si poza;)) eventual un mic filmuletz.

PS: Dupa 30 minute de dat la sac ma resimt chiar daca am sacul deja de peste 4luni inca incheiturile le mai simt.
Abia astept sa se faca putin timp frumos intre-un weekend sa ne strangem vre-o 4-5 sa facem niste lupte in curte, acum ca avem 2 perechi de manusi (mai are un prieten) putem ‘organiza’ un circuit ;)) in aer liber intre noi:D!

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

Lasă un răspuns

