Logo pentru – StrezaFlorin.eu

Salut in special pentru Florin si tuturor cititorilor blogului, azi vreau sa va prezint logo-ul creat pentru Florin, am lucrat mai mult la ‘concept’ decat la design, fiind un design relativ simplist, dar cu un aspect foarte placut.

Florin, daca iti place logo-ul creat pentru tine, lasa-mi un comentariu sa iti trimit fisierul .psd sau pe mess, daca ai ID-ul meu, sper sa iti placa si tie, mie personal imi place foarte mult conceptul.

strezaflorin

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

2 Responses to Logo pentru – StrezaFlorin.eu

  1. Streza spune:

    Foarte Frumos! Multumesc mult si raman dator! Iti las id de mess mai vb acolo …! @-Email editati-@

  2. Ionut spune:

    E bine daca iti place si tie, am sa iti edirez comentariul sa nu iti faci publica adresa de email, cine stie ce spam-meri sau spam-bot-uri circula pe aici.
    Multa bafta cu blogul!
    Tinem legatura:)

Lasă un răspuns

