Concurs – Domeniu Web

Astazi, aflandu-ne in preajma sarbatorilor de iarna vreau sa pun la dispozitie 2 Domenii web la alegere (.com/.net/.org sau .info) pentru acea persoana care isi v-a prezenta intr-un comentariu la acest post ideea sa de website.

V-a fi premiata cu 1 domeniu web + gazduirea acestuia pe timp de 1 an de zile, ideea cea mai buna de website.

De asemenea v-a fi si un loc 2, premiat cu 1 domeniu web .

Sa vedem ce idei de website-uri aveti, care mai de care sa vina fiecare cu idei, deoarece aveti numai de castigat.

PS: Concursul se v-a termina in momentul in care pe blog vor fi afisate cel putin 10 idei de website-uri.

PS2: Comentariul la cererea concurentului nu se publica, tocmai pentru a nu se fura ideile unul altuia.

PS3: Un concurent poate participa cu mai multe idei, daca este necesar voi suplimenta numar de premii acordate.

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

24 Responses to Concurs – Domeniu Web

  1. ZyK spune:

    Ideea mea ar fi urmatoarea: o comunitate online care sa ofere site de vizualizare tv online, multi forum hosting, domain whois (sa vezi daca domeniul dorit e disponibil sau nu) si un multi image host … Asta ar fi ideea mea de website

  2. Eddie spune:

    Salut!.

    Ideea mea ar fi urmatoarea: as dori sa imi fac un blog personal, sa imi pun gandurile in el,trairile si tot ce fac eu zi de zi sa apara acolo!

  3. DJxPauL@Yahoo.com spune:

    Practic, ideea mea pentru un web ar fi urmatoarea: Un concurs online bazat pe voturi cu premii bune ar capta atentia a multor persoane. Castigul pe baza siteului nu este neaparat datorat indivizilor care se zbat pentru atingerea primelor premii castigatoare si a intra in posesia acestora, ci si de reclamele pentru alte siteuri ( ex. Google ads ) care pot fi asezate pe marginile siteului.

  4. Mihail spune:

    Ideea mea: Un site care se adreseaza tuturor varstelor cu un suport online 24/7 pentru orice problema aparuta la PC + suport contra cost via programe de cominicare gen teamviewer webme, etc.
    Acest site sa cuprinda si un mic forum in care sa se discuta despre problemele aparute in viata de zi cu zi + o discutie privat cu un psiholog.
    Site-ul as mai vrea sa contina si suport pentru tinerii adolescenti care o iau pe cai gresit gen droguri, alcool, acest suport poate fi insotit de o consultanta psihologica profesionala!

  5. razvan spune:

    eu spun sa faceti o comunitate de cs cu hostig preturi foarte mici

  6. Saianu spune:

    Ideea mea ar fi:un site cu tutoriale de toate genurile pentru pc si psd,html,css ..etc….

  7. Ionut spune:

    Haideti mai e nevoie de 4 idei de websiteuri (cea a lui: @razvan nu se pune).
    + o idee de la BeBeL care nu a dorit sa fie publica:)

    Deci …. , va astept aici cu ideile voastre:)

  8. Dorin spune:

    Ideea: eu as dori sa fac un site cu filme in special seriale tv subtitrate in limba romana.😀

  9. ZeroSpree spune:

    Ce-ai zice de o platforma online care sa imbine toate social media-urile intr-unul singur? unde cumulezi prietenii de pe facebook/twitter/hi5/myspace etc intr-un singur cont? merge? (:

  10. Roby spune:

    2 blogeri in diferite orase facand fotografii la cea cei inconjoara captand in imagini atat orasul cat si oamnei care ii inconjoara ,crend astfel stiri exclusive

  11. Ionut spune:

    @ZeroSpree – bestiala idee, de fapt de la tine de fiecare data cand scrii ceva la tastatura ma surprinzi!
    @Dorin -e ok idee, buna de luat in considerare (mai sunt cateva sute de siteuri de genu)
    @Saianu – la fel ca si la Dorin
    @Mihail – super ok ideea ta! De apreciat!
    @Eddie – ce sa zic, e un blog personal ce vrei tu, nu mi se pare o idee de site dar merge.
    @DJxPauL – ideea ta a fost deja folosita de sute de mii de webmasteri:)
    @Robi – e o idee destul de buna.

  12. Dj-BoBBo spune:

    Salut
    Ideea Mea: Am stat de ceva vreme sa ma gandesc si am ajuns la concluzia ca fiecare dintre noi mai mult sau mai putin are nevoie de un site/blog mai mult sau mai putin.In fine ai site/blog si…..si ce pui pe el ca sa ai un aspect frumos la el iti trebuie un script/tema si asa au aparut niste”smecherasi’ sa scoata bani din asta facand un site unde afiseaza preturile sau daca ai nevoie si dai un mass si primesti aproape mereu acela`si raspuns: „-Cat dai pe el” sau „-Ce dai la schimb” si asa mam gandit eu bine si sa fac un site de teme si scripturi pentru pagini web GRATIS. Ce ziceti de ideea mea …

  13. Ionut spune:

    @Dj-BoBBo – este o idee ok, insa aici trebuie sa ai curaj sa te avanti intr-o astfel de directie (mi se pare mie ca la un asa site e mult de munca) oricum ideea e ok;)

  14. Eddie spune:

    Si cum ne anunti la care le dai domeniile? prin email

  15. alex spune:

    Mam gandit :

    Ca oricine sasi expune parerile si ideile pe un site/blog dar acolo sa se si rezolve :D:D
    ori
    Un site de informare PC cu tutoriale PHP,HTML,JS etc. si multe altele despre sisteme de operare😀 etc.

  16. Ionut spune:

    Desigur castigatorii vor fi anuntati ori pe email ori voi lua legatura pe messenger, in orice caz iau eu legatura cu castigatorii si bineinteles voi posta castigatorii si aici pe blog.
    Sunt 9 concurenti deocamdata care fac parte din comeptitie: (ideile lui: @alex si @razvan nu se pun)
    razvan – vrea sa faca ceva coplet aiurea
    alex – a preluat o idee expusa de un concurent inainte.
    BeBeL – a primit domeniu suplimentar ( el nu mai participa la concurs)

  17. alex spune:

    Eu as face un site unde as scoate si profit dar sa si ajut pe cineva .. ori un site trade ….. ori un site cu trakere

  18. Cosmin spune:

    Ideea mea este simpla . As face un site cu chestionare auto gen drpciv.

  19. Arnos spune:

    Un website de socializare unic, curat care sa denote un aer de profesionalism. Nu ceva foarte complex, doar un website unde oamenii pot vorbii linistiti, unde sa-si construiasca prietenii.

    Un astfel de site poate fii realizat, cel putin la un nivel mic. Poate sa se adreseze doar unei anumite zone/oras, iar aceasta retea sa fie ca un ciorchine, un astfel de website pentru fiecare oras din Romania.

  20. Ionut spune:

    ZeroSpre -locul 1
    Mihai – locul 2
    Arnos – locul 3
    Cu toate ca sunt doar 2 premii am sa vorbesc cu fiecare in parte si s-ar putea ca si Arnos sa primeasca un domeniu.

  21. Liviu spune:

    Eu as vrea sa fac un site de statusuri si avataruri si tot ce tine de yahoo daca ideia mea ti-se pare interesnta te rog sa ma contactezi . ms !!!

  22. Ionut spune:

    ZeroSpree – a spus ca nu doreste sa inceapa aceea idee de website, el doar a postat ideea pentru a avea concurenta:D (costuri prea mari).
    Deci drept urmare:
    Locul 1 – Mihai
    Locul 2 – Arnos (a fost contactat, astept raspuns de la el)

  23. Gabriel spune:

    As avea si eu o idee daca mai e valabil concursul…
    As dori sa fac un website in care sa prezint eventurile internationale ale principalilor artisti, dj si band-uri🙂
    Pe acest site as lua in parte fiecare artist iar pe urma sa postez eventurile lor de peste tot🙂
    Idee simpla, insa necesita ceva munca pentru content🙂
    astept o parere🙂

  24. Ionut (admin) spune:

    La fel si Arnos a participat la concurs doar cu ideea nu si cu vointa de a dezvolta pe domeniu castigat ideea pe care a propus-o.
    Locul 2 este oferit lui @Gabriel care a participat in ultima suta de metri.

Lasă un răspuns

