Efect 3d


Azi am facut un mic efect 3d, dupa o lunga pauza cu joaca in PhotoShop, azi s-a inchiat pentru mine si anul scoalar, am trecut la toate materiile si asa ca am stat linistit azi si m-am jucat si in photoshop, sunt foarte nerabdator sa merg deseara la airsoft in sala unde sunt invitati toti cei pasionati de acest joc, au sosit ak-urile super arme, precise, am tras azi si iesi peste 800 bile cu el, merge bestial.

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

One Response to Efect 3d

  1. janis spune:

    vreau sa imi brenduiesc numele:))… ce te fute pe tine ca eu imi fac publicitate pe numele meu?
    Puteam asa sa imi aleg la blogu meu ce nume de subdomeniu vreau nu te doare pe tine ca eu mi-am setat numele meu subdomeniu.
    Brenduieste-ti si tu la fel nu vad unde e problema:))

Lasă un răspuns

