Helow. Helow!

Buna dragi cititori ai acestui minunat blog!

Vreau sa va anunt cu mare, mare bucurie ca, google a fost binevoitor si mi-a oferit pentru acest blog personal (atat de personal, incat scriu doar eu pe el si in general doar despre mine si ceva din jurul meu!). Acum ca vorbesc aiurea (fiind bucuros de ce cadou am primit de la google)!

Deci unde ramasesesi, google mi-a oferit un PR2 pentru acest blog, ceea ce ma incanta foarte tare!

Pe langa acest PR2 la blogul personal am mai primit un PR2 la un site, unde e drept, am muncit ceva vreme pentru el cazaretasnad.8z.ro (poate la vara v-a si produce macar 50euro ca sa isi scoata investitia:)) ), pe langa aceste 2 PR-kuri 2, am mai primit PR1 pentru 360sm.8z.ro, un proiect abandonat din lipsa de timp si bani, poate cine stie, am sa refac proiectul acesta la anul in Timisoara, unde sper eu ca voi fi pe vremea asta la facultate.

Ramaneti aproape de blog, revin cu upgrade-uri cat de des voi putea!

Urmatorul vine chiar acum!

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

Lasă un răspuns

