Design logo GRATUIT!


(Azi si doar azi) vreau si sper sa fie lume care vrea logo-uri pentru siteurile lor gratuite!

Fiindca am ceva vreme azi (find in asteptare) si timpul trece foarte, foarte greu m-am decis sa realizez logo-uri gratuite pentru cititorii blogului.

Asa hai sa incepem!

 

*Lasati in comentariu:

– link catre site

– textul de pe logo si eventual o scurta descriere

**Pentru cei care vor publica logo-ul pe site-ul lor cer in schimb punerea unui link catre blog atat timp cat logo-ul este online pe site.

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

4 Responses to Design logo GRATUIT!

  1. joeystar spune:

    Salutari Ionut!
    Doresc si eu daca se poate un logo ptr site ul meu adica : http://get-big.info

    Dupa cum probabil vezi eu sunt praf la partea de design…headerul meu respectiv lasa mult de dorit dar momentan ma multumesc cu atat!
    Doresc daca poti si ai timp sa ma ajuti si pe mine cu un mic logo sau eventual cu un text mai placut la headerul existen!
    Iti multumesc!

  2. Flavy spune:

    Site: http://doarit.net
    text: DoarIT

    Descrier: nu stiu, ceva fumos, legat de it, calculatoare, laptopuri..

  3. as dori si eu un logo frumos te rog frumos.
    Text: RaiWeb
    sub text (slogan) Find Your OWn Way
    + PSD daca se poate. Multumesc frmos🙂

  4. Ionut spune:

    @Raita Ionut Cristian
    Imi pare rau, dar avand in vedere ca tu oferi deja servici de webdesign imi este greu sa iti fac eu tie designul la logo.
    *un designer ar fi bine sa fie capabil sa isi creeze singur lucrarile.

Lasă un răspuns

