Un proiect nou

Buna, azi nu am sa va spun prea multe despre acest proiect, deoarece nu tare as vrea sa afle cine nu trebuie despre el:).

Este un website despre medicina, destinat publicului larg din SUA, Canada, UK si in general tuturor vorbitorilor de limba engleza si nu numai. Websiteul sper eu sa aiba putin succes, bineinteles, nu ma gandesc la succes in 1-2luni de zile de la lansare si fara munca!, am sa investesc multa munca in el si deja am investit peste 40$, sper ca in cel mai scurt timp posibil sa urce sus in motoarele de cautare si sa ramana si acolo, astfel incat traficul sa fie cel mai bun, unul organic!

Maine, am sa revin cu un mic advertorial despre acest website cu care sper eu ‘marele’ motor de cautare sa ma vada mai bine:), avand in vedere ca, blogul pe care sunteti acum si  cititi acest articol de ceva vreme a evoluat la rangul de PageRank 2!

 

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

Lasă un răspuns

