Ninge, ninge si iar ninge!

Woow, Satu Mare acoperit de zapada, deja azi toata ziua orasul a fost acoperit de zapada, in special ma refer aici la strazi, dezapezirea a fost groaznica, adica ninge intr-una si strazile sunt pline de zapada, masinile sunt saniutze pe sosea. Azi am fost nevoit sa ma plimb ceva ore bune cu masina prin oras, cumparaturi, am trecut podu, nu am avut incidente prea ‘mari’, dar in schimb am vazut cum derapau cei din fata mea, mai ales cele cu tractiune spate, s-au chinuit sa urce podul de nu-i adevarat. Vitza maxima de deplasare, este undeva la 70km/h unde este mai deschis drumul, dar oricum viteza medie nu cred ca a depasit 30km/h, deci super lent!

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

Lasă un răspuns

