Lipsa de activitate pe blog!

Imi cer scuze pentru aceasta lipsa de activitate pe blog si pentru schimbarea subiectului principal al acestui blog, tutoriale web, grafica web precum si creatii gratuite in format .psd.

In momentul de fata m-am axat mai mult pe partea de scris, optimizat, siteul a cazut putin in google, in special PageRank-ul lui a scazut, oricum pe langa acest impas in care se afla blogul, nici timpul pe care il am eu nu mai este acelasi ca la inceput. Am facut multe designuri noi pe care cel mai probabil am sa le mai prezint cand voi avea ceva timp disponibil sa uploadez acele logo-uri, layouturi etc.

Sunt cateva zeci de noi designuri foarte frumoase.

Sunt si cateva elemente care le voi oferi gratuit pentru download in format .psd, unul din aceste elemente v-a fi pus chiar azi pe blog pentru a-l putea downloada gratuit!

Sper sa va fie de folos!

Ceaules (via U. Bulan)

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

Lasă un răspuns

