CuDeToate.ro – nu incercati asa ceva!

Wow, am ramas surprins cand am vazut acel magazin CuDeToate.ro , insa din nefericire, pe langa timpul uimitor de asteptare pentru trimiterea unui banal colet, nu au reusit sa il puna in curier, m-au contactat o tipa care ori nu stie sa vorbeasca la telefon ori e extrem de timida nu articuleaza prea bine cuvintele, greu te intelegi cu ea, magazinul are el preturi destul de bune la unele produse, insa CuDeToate.ro  nu este tocmai cea mai buna alegere cand doriti sa cumparati un produs ce l-ati vazut la televizor.

Dupa parerea mea CuDeToate.ro  primeste astazi un minus mare, deoarece este chiar aiurea sa nu apuci sa trimiti un colet, dupa ce i-ai confirmat clientului ca azi v-a ajunde, ma pun sa sun la firma de curierat sa vad ce se intampla de nu au ajuns deja si supriza, tipul un tip super imi zice ca nu are nimic pe strada mea astazi si ca probabil nu a fost trimis, in concluzie ma fac de ‘rahat’ in fata celor de la firma de curierat. Dupa care normal suna la magazinul fantoma in opinia mea CuDeToate.ro, unde imi raspunde aceeasi tipa anorexica care inafara de simplu fapt sa zica „Buna ziua, magazinul CuDeToate.ro” nu prea stie sa continue propozitia, imi spune ca am avut ceva proleme ceva bla bla si ca unele colete nu au fost expediate, n-am mai tinut-o sa o intreb daca e ok ca omu sa stea acasa si sa astepte curierul ca doar te suna el pe tine si uite asa daca nu ma informam stateam azi ca bou acasa ca nu altceva sa astept firma de curierat care trebuia sa imi aduca un colect care normal asa zisa firma, magazin virtual CuDeToate.ro nu a putut sa isi respecte cuvantul.

In concluzie un magazin de tot ‘rahatul’ CuDeToate.ro nu merita incerca niciodata!

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

Lasă un răspuns

