Intalnirea mea cu HostVision

Sa va povestesc putin despre intalnirea mea cu o firma de webhosting din Romania si anume HostVision SRL, o firma super ok din toate punctele de vedere, suportul este 24/24 sau cel putin mie telefonic mi s-a raspuns la orice ora am sunat fie ca era ora 5 dimineata, fie ca era ora 2 noaptea, nu am observat niciodata ca websiteul meu sa fie la pamant, cu toate ca am gazduit la ei un website care depaseaza 50.000 vizitatori unici pe zi. Uptime-ul lor este unul super bun, cel putin asa il vad eu, gazduirea oferita este super in comparatie cu alte firme incercate de mine (nu din Romania).

Eu am sa va spun, doar cuvinte de lauda la adresa firmei de hosting HostVision, insa comparand piata romaneasca cu cea straina vedem clar diferente mari de pret/calitate, ceea ce ne face pe noi webmasterii sa ne indreptam spre piata straina, astfel incat firmele romanesti pierd teren in fata celor straine, insa cu toate acestea nu duc lipsa de clienti, avand clienti suficienti care inca se lanseaza cu websiteuri care se adreseaza in special publicului roman si implicit necesita o gazduire in tara, pentru un timp de incarcare mai redus.

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

Lasă un răspuns

