Renunt incet la ideea de a scrie pe blog!

Buna draci cititori ai blogului meu, si a jurnalului meu public.

As vrea sa lamuresc de ce renunt la scrisul aici pe blog:

  1. Nu imi mai place sa scriu, deoarece persoanele care imi vor raul sunt oricand la curent cu stiri noi din viata mea, deci e mai bine sa traiesc in anonimat.
  2. Nu mai vreau sa scriu, deoarece timpul nu imi mai permite acest lucru, am inceput o facultate, am inceput sa lucrez mai mult timp in online, fac lucruri mai serioase aici si drept urmare imi mananca prea mult timp si nu ramane suficient pentru a ma relaxa, dar totusi cel mai important punct ramane cel de la 1.
  3. Blogul nu mai reusise sa atraga suficient de multi vizitatori, nu mai se ‘renta’ sa scriu (nu s-a rentat niciodata, mereu am scris gratis, fara bani).
  4. WordPress imi vine domeniul .com pentru blog la 18$, in timp ce godady, un furnizor de domenii web mi-l da la 2.15$, deci refuz sa platesc aiurea atatia bani la wordpress (oricum nu as plati nici la godady, din motivele de la punctu 1)
  5. Ramanand anonim in ceea ce fac online este mult mai bine si pentru mine si pentru ‘dusmani’.

Drept urmare, blogu se cam opreste in aceasta zona, voi incerca sa mai fac reclama la cateva siteuri ale prietenilor / ale mele care sunt mici si fara valoare si cam la asta se v-a rezuma acest blog.

Poate in viitor indepartat ma v-oi reapuca de bloging si voi reveni la acest blog, de altfel printre primele bloguri de care m-am atasat mult de tot, chiar daca nu acesta a fost primul meu blog pe aceasta platforma si chiar daca nu cu el mi-am inceput activitatea online, aici m-am simtit bine sa scriu cititorilor, sa ajut oamenii care aveau nevoie de content grafic sau de sfaturi in aceasta privinta.

Drept urmare imi iau Ramas bun de la voi cititorii acestui blog si va urez numai bine si sa ne revedem/recitim in viitor cand, poate, sper si eu ma v-oi reapuca de bloging!

 

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

Lasă un răspuns

