Si am inceput medicina

Da, da. Chiar am inceput medicina, o facultate foarte grea, dar foarte frumoasa. In ultimul timp imi mancanca extrem de mult timp aceasta facultate, drept urmare si activitatea mea slaba (zero) de pe blog si cu atat mai mica in mediile online unde activam gen clubptc in ultima vreme, cwr, digitalpoint si alte forumuri de profil.

Online practic incepand din 2013 nu prea am sa mai fac nimic, decat mica, mica mea afacere care cel putin deocamdata se mai intretine si o mai intretin putin, cu toate ca am pierdut foarte multi bani aiurea incercand sa cred ca intr-o vara imi voi puea pune pe picioare de la 0 5 website-uri din care sa ma intretin, am ajuns la concluzia la care am ajuns si in 2009, ca un singur website gratuit de care te ocupi constant este cea mai buna solutie. Asa ca si in momentul de fata am decat un singur website care mai produce suficienti bani incat sa le tine pe toate celelalte in viata, dar am decis sa renunt la tot si sa raman doar cu acel website.

Am sa incerc pe viitor sa mentin tematica blogului, pentru a nu schimba radical de la design grafic si web la chestii legate de medicina si asa mai departe, cu toate ca imi v-a fi greu ca, creierul sa gandeasca ‘prostioarele’ astea legate de grafica cand el este deja obisnuit sa invete alti termeni si in limbaj sa intre cuvinte total diferite de cele folosite pana acum.

Ramane sa scriu mai rar, cand o sa mai am chestii noi sau chestii interesante de publicat am sa public cand nu, nu, ‘asta este situatia’.

Cius.

Despre Ionut
Webmaster cu o experienta de 2 ani. Cunostinte: PhotoShop, Xhtml, CSS, Ajax, JavaScript, Mysql, Php

Lasă un comentariu